Romania promoveaza turismul responsabil la cel mai mare targ de turism

PR-afis---Rolandia-WTM-2013 romania Romania promoveaza turismul responsabil la cel mai mare targ de turism PR afis Rolandia WTM 2013Si in acest an, Rolandia este singura agentie din Romania care promoveaza turismul reponsabil in perioada 3-6 Noiembrie 2014 la World Travel Market, principalul eveniment dedicat turismului la nivel mondial din aceasta toamna.

Faptul ca evenimentul va avea loc la Londra, locul unde Printul Charles este acasa, reprezinta un aspect important intrucat Alteta Sa Regala a sprijinit comunitatile romanesti in scopul mentinerii unui stil de viata traditional, a pastrarii armoniei dintre om si natura si a incurajat dezvoltarea sustenabila. Pornind de la acestea, Rolandia a creat pachete pentru a promova dezvoltatea turismului responsabil in Romania.

Un element inedit din cadrul acestui eveniment il constituie faptul ca este sustinut de BBC si participa nu mai putin de 4860 de agentii de turism din Europa, America, Africa, Asia si Pacific, alaturi de alti 50.000 de profesionisti din industria ospitalitatii, ministri, vedete de televiziune, bloggeri si presa internationala. 

La aceasta editie, cu numarul 35, Rolandia are ca scop promovarea pachetelor care contribuie la dezvoltarea turismului responsabil. Rolandia sustine 3 principii de baza in desfasurarea activitatilor sale: in primul rand, constientizarea elementelor autentice, mostenite din generatie in generatie, in cel de-al doilea rand, conservarea identitatii comunitatii, alcatuite din traditii, obicieiuri, mestesuguri s.a.m.d. si, nu in ultimul rand, transmiterea nealterata a obiceiurilor actuale. Pornind de la aceste trei principii, Rolandia ofera o experienta inedita turistilor ce aleg sa isi petreaca vacanta in Romania.

Rolandia este agentie touroperatoare, specializata pe segmentul incoming. Scopul nostru este sa promovam Romania intr-un mod corect si atragator.  Facem aceasta prin cel mai complet portal de promovare a Romaniei in afara tarii, disponibil in trei limbi: engleza, franceza si germana. Promovarea Romaniei a devenit obiectivul nostru iar turistii ce ne-au vizitat tara, precum si experientele inedite traite de acestia, reprezinta o garantie ca am reusit.