De la Complex Onyx la Bellaria Hotel. O poveste de succes!

Suntem convinşi că o poveste plină de tradiţie şi istorie aşa cum este cea a brandului Bellaria trebuie spusă şi împărtăşită cu voi. Zilele trecute am avut deosebita placere de a sta de vorbă cu Marius Şorănescu, General Manager Bellaria Hotel de la care am aflat motivele ce au stat la apariţia brandului Bellaria, importanţa unei echipe unite şi planurile lor de viitor. Lectură plăcută: 

Bellaria-Hotel-Iasi-2015 bellaria De la Complex Onyx la Bellaria Hotel. O poveste de succes! Bellaria Hotel Iasi 2015Q. Pentru inceput te invit să faci o scurtă prezentare Bellaria. Ce face Bellaria și ce plusuri aduce?

A. În dezvoltarea brandului Bellaria am pornit de la ideea că, la Iaşi, în domeniul ospitalităţii, se poate mai mult, o mai mare atenţie spre dorinţele clientului, o mai intensă implicare în relaţia cu oaspeţii, un mai profund interes pentru oferirea de servicii cu adevărat personalizate. Apreciem diversitatea, standardele ridicate şi inventivitatea, iar aceste valori sunt cele care guvernează relaţia noastră cu fiecare client, fie că ia masa la Restaurantul Rustic, se relaxează într-o zi frumoasă în Grădina de Vară, se odihneşte într-una dintre camerele hotelului, îşi organizează petrecerea de nuntă sau cel mai important congres într-una dintre cele 3 locaţii dedicate găzduirii Evenimente Bucuresti | Comunitatea Stud Passlor: Restaurantul Gourmet, Restaurantul Clasic sau Restaurantul Loja Domnească.Restaurant-Rustic-Bellaria-Hotel-Iasi-2015 bellaria De la Complex Onyx la Bellaria Hotel. O poveste de succes! Restaurant Rustic Bellaria Hotel Iasi 2015

Ne place să ne reinventăm, să venim mereu cu ceva nou, să surprindem plăcut, să fim mereu la zi cu cele mai noi tendinţe din industrie. De altfel, implementăm permanent acele tendinţe care se pliază pe tipicul regiunii şi, nu o dată, am fost încântaţi să observăm că acestea au fost preluate şi de alţi jucători din zonă. 

Pe lângă experienţa personală şi personalizată pe care o oferim clientului, venim cu o componentă artistică care se regăseşte în toate locaţiile noastre. Lucrări de artă semnate de importanţi artişti contemporani transformă spaţiile, aducându-le un plus de frumuseţe, stil, eleganţă, distincţie şi ospitalitate.

Q. Știu că Bellaria e o afacere de familie, corect? Ce te-a determinat să continui activitatea începută de tatăl tău?

A. Da, este o afacere de familie şi îmi face plăcere că pot contribui la dezvoltarea sa, alături de familia mea. Ne place să lucrăm în familie şi ne numărăm printre afacerile pentru care cuvântul acesta, familie, are conotaţii extinse. Sunt norocos să fac parte dintr-o echipă ce funcţionează ca o familie, de la care învăţ continuu şi în care am încredere să mă consult pentru deciziile importante. Este familia în care am început să mă integrez din adolescenţă, când petreceam aici o mare parte din timpul liber. Astfel, am început să descopăr domeniul ospitalităţii, să identific valorile care ne diferenţiază de ceilalţi jucători de pe această piaţă, să pot veni cu soluţii concrete la anumite provocări pe care le-am întâmpinat de-a lungul timpului, să am satisfacţia că ideile noastre funcţionează şi aduc bucurie oaspeţilor.

Q. Foarte multe persoane se întreabă de ce Complex Onyx a devenit Bellaria Hotel?

A. Renunţarea la numele Complex Onyx şi apariţia brandului Bellaria Hotel au venit de la sine, ca urmare a schimbărilor implementate. Astfel, am deschis hotelul, pe care l-am înzestrat cu dotările şi facilităţile importante pentru oaspeţi, fără să neglijăm aspectele estetice – fiecare etaj al corpului de hotelului, inclusiv camerele, este decorat în culori diferite, iar opere de artă semnate de artişti de seamă ai Iaşului personalizează fiecare spaţiu.

De altfel, arta este omniprezentă în întreaga locaţie, pe holuri, dar şi în restaurante, şi, mai ales în Restaurantul Rustic – unde totul, începând de la basoreliefuri, până la veselă este realizat cu migală şi dăruire de artişti români. Şi Grădina de Vară are componenta sa artistică, cu mistreţul din bronz ce te întâmpină la intrare, cuptorul aflat în imediata vecinătate, dar şi cele 2 grupuri statuare ce marchează intrarea în Restaurantul Rustic. Oricum, în fiecare primăvară Grădina de Vară are un oaspete artist cu totul aparte: florile de liliac ce invadează locul cu frumuseţea şi parfumul lor. Atunci este Grădina cea mai frumoasă!

gradina-de-vara-Bellaria-Hotel-2015-Iasi-Stud-Pass-interviu bellaria De la Complex Onyx la Bellaria Hotel. O poveste de succes! gradina de vara Bellaria Hotel 2015 Iasi Stud Pass interviu

Q. Vorbește-ne puțin și despre extinderea complexului.

A. Procesul de extindere este în continuă desfăşurare, cea mai nouă etapă finalizată fiind deschiderea, in vara lui 2013, a unui nou restaurant, Loja Domnească, o locaţie decorată cu graţioase candelabre şi inserţii de lemn, ce se alătură Restaurantului Gourmet şi Restaurantului Clasic ca opţiuni pentru organizarea petrecerilor sau conferinţelor. Planurile de viitor includ mărirea capacităţii hotelului, dar şi alte aspecte pe care le vom dezvălui la momentul oportun.

Q. Care au fost principalele provocari pe care le-ați întâmpinat de-a lungul timpului?

A. Mare parte din provocări au venit din partea oaspeţilor: prepararea de feluri de mâncare complet atipice, cu influenţe din cultura mexicană sau neo zeelandeză, găzduirea unui eveniment cu 1000 de invitaţi, respectarea anumitor cutume ce ţin de religii mai puţin cunoscute în România… ca să numesc câteva. Au fost însă şi provocări provenite din contextul economic actual: criza economică, responsabilă pentru modificarea obiceiurilor de consum ale românilor, dar şi evoluţia pieţei, prin apariţia de noi alternative pentru o ieşire în/din oraş sau organizarea unui eveniment, privat sau corporate. 

Q. Ce vă face să continuați? Care e motivația voastră?

A. Dacă oaspeţii sunt cele mai mari provocări, tot ei sunt şi cei care ne motivează să mergem mai departe, să răspundem cu Da la tot felul de solicitări care, la prima vedere, par extravagante, să le anticipăm cerinţele, să ne reinventăm mereu pentru a surprinde pozitiv de fiecare dată. Sigur că şi latura financiară este un factor motivant important, pentru că, nu-i aşa?, mai departe de pasiunea şi satisfacţia lucrului bine făcut, vorbim despre o afacere. Şi, de asemenea, nu pot trece cu vederea nici aportul celorlalţi jucători din piaţă la determinarea noastră de a fi mereu pe primul loc.

Bellaria-Hotel-Iasi-inverviu-Stud-Pass bellaria De la Complex Onyx la Bellaria Hotel. O poveste de succes! Bellaria Hotel Iasi inverviu Stud Pass

Q. Aveți foarte multi tineri din Iași și nu numai care vă frecventeaza locația (printre care și colegii mei). Ce mesaj ai pentru ei?

A. Le mulţumim pentru alegerea făcută şi îi asigurăm că facem tot ce e posibil pentru a deveni MAI buni. Îi aşteptăm cu drag şi în continuare!

Contact:
Adresa: Șos. Bucium 7, Iaşi 700280, România
Site: www.bellaria.ro
E-mail: rezervari@bellaria.ro
office@bellaria.ro
marketing@bellaria.ro
T/F: +40 (232) 233 870, +40 (332) 440 811