Despre profilul cumparatorului online, la TeCOMM Iasi

Misiunea magazinelor online de a vinde produse noului tip de consumator nu este deloc usoara. Acest lucru reiese din diferite studii care analizeaza piata de profil.

Potrivit unui studiu intitulat “Comporamentul consumatorului digital”, noul consumator, cel digital are o atractie catre explorarea noilor posibilitati si tehnologii, fiind dispus oricand sa incerce altceva dacat optiunile cu care deja este familiarizat. Putem spune despre acesta ca nu este un consumator statornic. In timp ce vechiul consumator, cel traditional, are un stil de viata bine definit, opteaza spre anumite marci si poate fi caracterizat prin constanta. Asadar companiile care au ales sa se dezvolte in mediul online trebuie sa identifice cu exactitate ce vrea acest gen de client, care sunt asteptarile si mai ales ce este dispus sa cumpere in acest mod.

tecomm-2014-iasi tecomm Despre profilul cumparatorului online, la TeCOMM Iasi tecomm 2014 iasi

Tocmai de aceea, aceasta economie bazata pe informatica se caracterizeaza prin dinamism, inovatii si este condusa de schimbari.

ExpoConferinta de comert electronic TeCOMM este despre atingerea standardelor optime, despre succesul mediului de business digital. Tocmai din acest motiv reunim la Iasi, in data de 6 noiembrie, specialisti ai comertului electronic, detinatori de afaceri online, dar si pasionati ai domeniului dornici de a-si deschide un magazin online.

La TeCOMM vor fi prezenti 9 speakeri, specialisti in comert electronic care vor vorbi despre comportamentul consumatorului digital si despre nevoile acestuia.

Cosmin Costea vine in data de 6 noiembrie la Iasi cu solutii pentru a integra cu succes o afacere in mediul digital, Ioana Barbu se alatura cu sfaturi pentru a creste rata de conversie, Dragos Smeu va vorbi despre campanii de marketing, dar mai ales despre cum evaluam o campanie si care este momentul in care o oprim atunci cand nu converteste.

Despre asta si despre multe alte subiecte interesate vom discuta in aceasta toamna la TeCOMM.

Inregistrati-va pana in data de 30 septembrie pentru a beneficia de oferta 1+1!

Pentru mai multe informatii despre program, speakeri si subiectele dezbatute in cadrul evenimentului accesati www.iasi.tecomm.ro sau contactati-ne pe adresa de e-mail office@liberoevents.ro.

Powered by Cargus

Gold Partners: Fan Courier, Mediatic

Organizator: Libero Events
Libero Events este o agentie organizatoare de Evenimente Bucuresti | Comunitatea Stud Pass care contribuie, de peste 5 ani, la dezvoltarea mediului de business romanesc prin crearea unui mediu propice dezvoltarii profesionale, oferind totodată nelimitate oportunitati de networking.

Citeste si despre:

1. TRY – AIESEC Iasi;

2. Salonul de carte Bookfest revine la Iasi.