The Trumpets si statiile muzicale @Wink Public Multimedia 

the-trumpets-si-statiile-muzicale-2015 the trumpets The Trumpets si statiile muzicale @Wink Public Multimedia the trumpets si statiile muzicale 2015

Wink Public Multimedia anunta finalizarea unui nou proiect outdoor multimedia prin care doua statii din Iasi au fost transformate in statii interactive.

Implementarea reprezinta un proiect special de comunicare urbana realizat printr-o colaborare intre WINK, agentia Namogo si managementul pub-ului britanic The Trumpets.

Pentru a exemplifica atmosfera din interiorul The Trumpets, cele doua statii au fost transformate in spatii care sa imprieteneasca pub-ul cu oamenii si cu orasul: dincolo de decorarea specifica localului, proiectul prevede si un jukebox incorporat in city light-ul statiilor, de unde calatorii pot selecta si asculta melodii dintr-un playlist creat special, iar banca a fost inlocuita cu scaune de bar.

Ne dorim ca acest proiect sa inspire si alte companii in procesul de a alege metode cat mai utile, interactive sau inteligente de comunicare pe segmentul Out of Home, unde accentul sa fie pus mai degraba pe beneficiile aduse comunitatii decat pe impact vizual si atat”, spune Raluca Gavrilescu, Brand Stylist la Namogo.

Demersul are ca scop principal integrarea pub-ului britanic in peisajul iesean ca o parte amuzanta si distractiva a diversitatii sale. Abordarea vizeaza mai mult imbinarea utilului cu placutul si ofera practic iesenilor o experienta frumoasa – aceea de a selecta si de a asculta piesele britanice preferate, in timp ce asteapta autobuzul in statie. Astfel, participantii la trafic vor putea interactiona cu statia, cu ceilalti si vor afla si ce muzica se asculta in pub-ul The Trumpets.

WINK incurajeaza companiile, publicitarii si agentiile sa implementeze proiecte creative pe statii, săa comunice cu oamenii si sa stabileasca o legatura cu ei si, nu in ultimul rand, sa experimenteze. „Lumea e pregatita si vrea sa interactioneze cu brandurile si altfel decat prin simple anunturi; ori, nu-i asa, experientele sunt cele care implica publicul si genereaza rezultate”, precizeaza Ioana Cordun, Communication & Media Specialist la WINK.

Despre WINK Public Multimedia

Prezent pe piata de publicitate Out of Home din anul 2006 si activ in sectoarele transport, retail si spatii publice, WINK este o companie de media publicitara specializata in gestionarea de retele de digital signage, administrare si vanzare de spatii publicitare multimedia.

Despre Namogo

Namogo este agentia ieseana de branding  formata din seniori in strategie, digital, design, naming si comunicare. Portofoliul Namogo cuprinde peste 50 de proiecte locale, nationale si internationale, la care se adauga, din 2014, experienta a peste 100 de proiecte de naming in Romania.

Citeste despre:

1. SFR TIMPUL: primii invitati si primele filme din program;

2. Descopera si tu Programul Top Talents Romania 2015.